Monday, December 3, 2012

Question of the Week

What is your favorite color?

32 comments:

  1. My favorite color is yellow. Babken.

    ReplyDelete
  2. My favorite color is red violet. Azniv Baberian

    ReplyDelete
  3. My favorite color is blue. Lily

    ReplyDelete
  4. My favorite color is pink. krystle leon

    ReplyDelete
  5. My favorite color is gold.Arthur

    ReplyDelete
  6. My favorite color is pink. Ella Norijanian

    ReplyDelete
  7. My favorite color is green. Matthew Avanessian

    ReplyDelete
  8. My favorite color is blue. Gagik Navasardyan #17

    ReplyDelete
  9. My favorite colors are blue, black,red.

    ReplyDelete
  10. Ashot and Sarkis Ter-MartirosyanDecember 4, 2012 at 5:20 PM

    My favorite color is orange.
    Sarkis #23

    My favorite color is purple.
    Ashot #22

    ReplyDelete
  11. My favorite colors are pink and yellow. Sisyan

    ReplyDelete
  12. My favorite colors are pink,blu and yellow. Stella M. #14

    ReplyDelete
  13. My favorite color is purple.Nare B.

    ReplyDelete
  14. My favorite color is red.
    Vartan M.

    ReplyDelete
  15. My favorite color is pink. Anahit # 20.

    ReplyDelete
  16. MY FAVORITE COLOR IS PURPULE.
    HASMIK G.

    ReplyDelete
  17. My favorite color is gold. :) Hovik

    ReplyDelete
  18. My favorite color is blue.
    ENRIQUE

    ReplyDelete
  19. My favorite colors are turquoise, purple, gold and silver. Michelle Hovhannisyan.

    ReplyDelete
  20. My favorite colors are pink, blue and yellow. Carla Alexanian

    ReplyDelete
  21. My favorite colors are purple and white.

    Katherina Darebityan #9

    ReplyDelete
  22. My favorite colors are red and pink. Stella #7

    ReplyDelete
  23. My favorite color is white.
    Eric Ohanian,#18

    ReplyDelete
  24. My favorite colors are pink and yellow.

    ReplyDelete
  25. My favorite color is pink.
    Lusine Muradyan

    ReplyDelete
  26. My favorite color is gold. Grigor

    ReplyDelete